თემატური გეგმა


                                                                                თემატური გეგმა
საგანი:           რუსული ენა
კლასი:           XI,    VI.
გამომცემლობა „არტანუჯი“. მ.ლორთქიფანიძე; ი.ჩხეიძე; თ.ჩიმაკაძე.
მასწავლებელი:ნატრული ჯანჯღავა
წლის მიზნები:        მოსწავლეს  შეუძლია
მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია (დიალოგი, ინტერვიუ) სხვადასხვა თემაზე, წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი, ბიოგრაფიის წაკითხვა და გაგება, ხმამაღლა წაიკითხოს ტექსტი/ნაწყვეტი, დაწეროს ესე/წერილი, რომლშიც გადმოსცემს საკუთარ შაბეჭდილებებს, თვალსაზრისებს, წერისას მოსწავლეს შეუძლია შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და ფუნქციურად იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს, ინტერაქციაში მონაწილეობა მისთვის ნაცნობ თემებზე, საკითხებზე, მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი, მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ, უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება, დამოუკიდებლად განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები, გამოიყენოს რესურსები სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად, თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.
თემატური ერთეული
თემატიკა
მიმართულება
თემატური ერთეულის შედეგი/მიზანი
აქტივობები/მეთოდები
საათების
რაოდენობა
შეფასების კომპონენტები
შენიშვნები

I. Выбор профессии





































































II. Где учиться?










































































III. Проблемы подростков













































































IV. Воспитание


































































V. Экология































































VI. Интернет: за и против
















«Выбор профессии». 


«Профессия –
учёный. Альберт
Эйнштейн».

«Какому делу
посвятить себя?».



«Кем хочу стать».



«Джон Кеннеди»



«Популярные
специальности»



Правописание тире в предложениях.
 Сложноподчинённые предложения с причинно-следственными придаточными.

Разделительные Ъ  и  Ь.




Сложноподчинённые предложения  с  придаточными  условия.

























«Самые
известные
университеты»,

« Актуальная
проблема »

«Московский
Государственный
Университет».

Мнения ваших
ровесников о
проблеме «Должен
ли студент
работать»,

рубрика
Читаем,
«Автобиография»,

«Сопроводительное
письмо»,

«Объявления»,

«Автобиографии на
листочках»

Родительный падеж
числительных,
местоимений.
Сложноподчиненные
предложения с
придаточными
изъяснительными



































Сложноподчиненные
предложения с
придаточными
определительными.
«Мы –
подростки»

Читаем диалоги
«Юля и Аня», «Лёша
и Юра»,

Вводные предложения.

Предложный падеж
существительных


 Рубрика
«Современная
русская проза».

Отрывок по повести
Г. Щербаковой «Вам
и не снилось...»,

рубрика
«Русская классика.»
Повесть А.С.
Пушкина «Метель».

Правописание
Ь после шипящих.

Сложноподчиненные
предложения с
придаточными
уступительными.
































«Типы
воспитания»


«Спартанское
воспитание»,


«Известные
мыслители о
воспитании»,



О.Генри«Вождь
Краснокожих».


Вид глагола.

Образование
видовых пар.

Сложноподчиненные
предложения с
придаточными цели.


Правописание частиц
НЕ и НИ.



Сложноподчиненные
предложения с
придаточными
времени



























«Проблемы всех,
живущих на Земле»,


«Как плачет Земля»


 "Киты - самоубийцы".

Причастия. Образование
действительных
причастий настоящего
времени.

Склонение
действительных
причастий настоящего
времени.


Образование
действительных
причастий прошедшего
времени.

Склонение
действительных
причастий прошедшего
времени.



























«Интернет:
за и против"

«Дистанционное
образование».

Деепричастия.

Образование
деепричастий
несовершенного
вида.

Образование
деепричастий
совершенного
вида.

Правописание
частицы НЕ с
различными
частями речи.
მოსმენა,

კითხვა,

წერა,

ლაპარაკი,

კულტურათა დიალოგი,

სწავლის სწავლა.



























































მოსმენა,

კითხვა,

წერა,

ლაპარაკი,

კულტურათა დიალოგი,

პრაქტიკული  გამოყენება,


სწავლის სწავლა.



























































მოსმენა,

კითხვა,

წერა,

ლაპარაკი,

კულტურათა დიალოგი,


სწავლის სწავლა.


































































მოსმენა,

კითხვა,

წერა,

ლაპარაკი,

კულტურათა დიალოგი,


სწავლის სწავლა.






















































მოსმენა,

კითხვა,

წერა,

ლაპარაკი,

კულტურათა დიალოგი,


სწავლის სწავლა.


















































კითხვა,

წერა,

ლაპარაკი,

სწავლის სწავლა.












უცხ.ს.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერები და ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი, ინტერვიუ).
უცხ.ს.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი.
 უცხ.ს.VI.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე.
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე.
უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
 უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
უცხ.ს.VI.13. მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ინტერაქციაში მისთვის ნაცნობ თემატიკაზე.
 უცხ.ს.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ.ს.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის
უცხ.ს.VI.19. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
უცხ.ს.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერები და ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი, ინტერვიუ).
უცხ.ს.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი.
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VI.9. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილების წერა.
ა)წერს სამოტივაციო წერილს,
ბ)ადგენს რეზიუმეს (CV- ს).
უცხ.ს.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე.
უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
 უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
უცხ.ს.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ.ს.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის
უცხ.ს.VI.19. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენის ცოდნის აგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.



უცხ.ს.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერები და ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი, ინტერვიუ).
უცხ.ს.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის თხრობითი ტექტი (მოთხრობა, ნოველა, ლეგენდა, იგავ-არაკი).
უცხ.ს.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VI.9. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ტიპის საქმიანი წერილების წერა.
ა)წერს სამოტივაციო წერილს,
ბ)ადგენს რეზიუმეს (CV- ს).
უცხ.ს.VI.10. მოსწავლეს შეუძლია დაწეროს სხვადასხვა სახის ესე აქტუალურ თემაზე/საკითხზე.
უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
 უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
უცხ.ს.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ.ს.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის
უცხ.ს.VI.19. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენის ცოდნის აგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.


უცხ.ს.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერები და ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი, ინტერვიუ).
უცხ.ს.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი.
უცხ.ს.VI.6. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის თხრობითი ტექტი
უცხ.ს.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტი სტრუქტურული და ენობრივი მახასიათებლების მიხედვით.
უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
 უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
უცხ.ს.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ.ს.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის
უცხ.ს.VI.19. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ
დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.




უცხ.ს.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს რადიო და ტელეგადაცემები, აუდიოჩანაწერები და ზეპირი გამოსვლა ნაცნობ ან მისთვის საინტერესო თემატიკაზე (რეპორტაჟი, ინტერვიუ).
უცხ.ს.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი.
უცხ.ს.VI.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
 უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
უცხ.ს.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ.ს.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის
უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენის ცოდნის აგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.
უცხ.ს.VI.3. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი.
უცხ.ს.VI.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს საგაზეთო პუბლიკაციები მისთვის საინტერესო აქტუალურ თემებზე
უცხ.ს.VI.8. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VI.11. მოსწავლეს შეუძლია წერისას შექმნას ტექსტის სტრუქტურა, ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
 უცხ.ს.VI.12. მოსწავლე ფლობს და იყენებს წერის ეფექტურ სტრატეგიებს (მოსამზადებელი, ტექსტის შედგენა, ტექსტის გაუმჯობესება) წერის პროცესის ყველა ეტაპზე.
უცხ.ს.VI.14. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ.ს.VI.15. მოსწავლეს შეუძლია საუბარი მისთვის საინტერესო/სასურველ თემაზე (საყვარელ გადაცემაზე, ფილმზე, გმირზე, მოგზაურობაზე და სხვა).
უცხ.ს.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია) აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VI.17. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის
უცხ.ს.VI.21. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარ-ჩვევებს წარმატებული სწავლების ხელშესაწყობად და ენების ათვისების გასაადვილებლად.



ტექსტის მოსმენა და დავალების შესრულება,

ცხრილის შევსება,


ნასწავლი გრამატიკული მასალის  გახსენება
( გონებრივი იერიში),


ტექსტის წაკითხვა,


უცხი სიტყვების  განმარტება,

წინადადების შედგენა ახალი მოდელების  და კონსტრუქციების გამოყენებით.




ინტერაქციაში  მონაწილეობა
( კითხვა-პასუხი),


არგუმენტირებული  მსჯელობა,


ტექსტის შინაარსის  გადმოცემა,



დიალოგის  გამართვა,


დისკუსია


გეგმის შედგენა


ესე






ტექსტის მოსმენა და დავალების შესრულება,

ცხრილის შევსება,


ნასწავლი გრამატიკული მასალის  გახსენება
( გონებრივი იერიში),

ტექსტის წაკითხვა,


უცხი სიტყვების  განმარტება,


ტექსტის შინაარსის  გადმოცემა,





წინადადების შედგენა ახალი მოდელების  და კონსტრუქციების გამოყენებით.




ინტერაქციაში  მონაწილეობა
( კითხვა-პასუხი),


არგუმენტირებული  მსჯელობა,

დიალოგის  გამართვა,


დისკუსია


გეგმის შედგენა

ესე

საქმიანი წერილის  დაწერა






გონებრივი  იერიში,


ტექსტის მოსმენა და დავალების შესრულება,

ცხრილის შევსება,


ნასწავლი გრამატიკული მასალის  გახსენება

ტექსტის წაკითხვა,

უცხი სიტყვების  განმარტება,

კითხვების შედგენე,



წინადადების შედგენა ახალი მოდელების  და კონსტრუქციების გამოყენებით.




ინტერაქციაში  მონაწილეობა
( კითხვა-პასუხი),


არგუმენტირებული  მსჯელობა,


ტექსტის შინაარსის  გადმოცემა,



დიალოგის  გამართვა,


დისკუსია


გეგმის შედგენა


ესე









გონებრივი  იერიში,

ტექსტის მოსმენა და დავალების შესრულება,

ცხრილის შევსება,

ნასწავლი გრამატიკული მასალის  გახსენება
( გონებრივი იერიში),

ტექსტის წაკითხვა,

უცხი სიტყვების  განმარტება,

კითხვების შედგენე,

წინადადების შედგენა ახალი მოდელების  და კონსტრუქციების გამოყენებით.

ინტერაქციაში  მონაწილეობა


არგუმენტირებული  მსჯელობა,


ტექსტის შინაარსის  გადმოცემა,

დიალოგის  გამართვა,

დისკუსია




ესე









გონებრივი  იერიში,

ტექსტის მოსმენა და დავალების შესრულება,

ცხრილის შევსება,

ნასწავლი გრამატიკული მასალის  გახსენება  და
 წინადადების შედგენა,


ტექსტის წაკითხვა,

უცხი სიტყვების  განმარტება,

კითხვების შედგენე,




წინადადების შედგენა ახალი მოდელების  და კონსტრუქციების გამოყენებით.

ინტერაქციაში  მონაწილეობა


არგუმენტირებული  მსჯელობა,


ტექსტის შინაარსის  გადმოცემა,

დიალოგის  გამართვა,

დისკუსია


ესე



გონებრივი  იერიში,


ტექსტის წაკითხვა,

უცხი სიტყვების  განმარტება,

კითხვების შედგენე,


წინადადების შედგენა ახალი მოდელების  და კონსტრუქციების გამოყენებით.

ინტერაქციაში  მონაწილეობა

არგუმენტირებული  მსჯელობა,


ტექსტის შინაარსის  გადმოცემა,

დიალოგის  გამართვა,



ესე








14 საათი









































































14 საათი









































































14 საათი

















































































15 საათი

































































10 საათი

































































8 საათი



საშინაო დავალება,

 საკლასო სამუშაო,

შემაჯამებელი

































































საშინაო დავალება,


საკლასო სამუშაო,


შემაჯამებელი



































































საშინაო დავალება,


საკლასო სამუშაო,


შემაჯამებელი











































































საშინაო დავალება,


საკლასო სამუშაო,


შემაჯამებელი























































საშინაო დავალება,


საკლასო სამუშაო,


შემაჯამებელი























































საშინაო დავალება,


საკლასო სამუშაო
















































                                






     
VII კლასი     ს. III
თემატური  გეგმა
სახელმძღვანელო: რუსული    ენა
მ.ლორთქიფანიძე
ი. ჩხეიძე
თ. ჩიმაკაძე
გამომცემლობა „არტანუჯი“.
მასწავლებელი:  ნ.ჯანჯღავა






თემატური
ერთეული
თემატიკა
საათ.
რა
ოდ.
თა
რი
ღი
რესურ
სები
მეთოდე
ბი/სტრა
ტეგიები
მიზნები
მოსალოდ
ნელი
შედეგი
Беседа «Летние каникулы»,Организаци
онные  вопросы.

1





1.В новой школе
Слушание.Письмо
Никиты(99)
(5,р.т.1,2,ст.3)
Количественные и порядковые числительные
У.1,2,(5,6)
Р.т.3(3,4)
1






Диалог»Никита в новой школе»
Порядковые числ.
(3.ст.3,4.р.т.5)
1






Повторение
Падежей
(измен.сущ.по
Падежам)
У.4ст.
1






Диалог у.5,6ст.8
Составление
Рас-за о себе
1






Звонкие и гл.согл.
(у.8,9,10)р.т.9ст.8
1





2.Знакомство
Конструкция Прил.-ое+сущ.
Мест.+прил.+сущ.
(У.1(10,11 анк.11,12)
1






Слушание текст
«Бако"
1










Правописание ь в глаголах(6.13)
Работа по тексю»Моё первое интервью»
(без от. На вопр.)
1






Текст «Моё первое интервью»
Р.т.7.11
1






Наречие и
Словосочетания
Как долго?
Как часто?у.12,13,
14,ст.16,17
Ответы на вопр.
«моё» рассказ
Ираклия
1






Рассказ об
И.Самадашвили
1






Итоговая
Работа№1
1






Конструкции с
Пред.п по тек.
Это интер.
Ст18,20 р.т.9.11
1






Текст ст.18
Ответы на вопросы
1





3.Имена
Текст «имена»
Ст.20,21

1









Значение глаголов=
Зовут и называют
Р.т.уп.2
Род.п. сущ.-х
(2,3,,4-22)





1


























Текст «Имена»
Знаете ли вы
отчество
1






Текст на ст.25
Пред. П. Сущ.-х
1






Слушание «обсудим»
Образование прил.
И наречий
Родственные слова
У.23,24ст29
1






Итоговая
Работа № 2
1








































  
თემატური გეგმა რუსულ ენაში
    V    კლასი    ს. I
სახელმძღვანელო:        Русский язык

                          М.Лордкипанидзе              

                                            И.Чхеидзе
                                            Т.Чимакадзе

მასწავლებელი: ნატრული ჯანჯღავა
2017/18 სასწავლო წელი











NN
გაკვეთილის გეგმა
საათების რაოდენობა
მოსალოდნელი შედეგი
1.


I
Знакомство .Организационные вопросы

Букварный период
1. Буквы: Аа, Оо, Уу, Ээ, Ии, ы, Пп, Мм, Тт
   Уч   упр  1,2,3 Р.т.  1-ст 3,4

2. Буквы: А, О, У, Э, И, ы, М, П, Т
 Слово это. (стр6)
   Р.т.2   стр5
3. Буквы: Бб, Дд, Нн да, тут, там. (уч.стр7 Р.т. 1 стр6)

4. Буквы: Б, Д, Н,
   Слова: он, она, они
   (Уч стр8  Р.т У-2 ст7,8)

5.Буквы:  Сс, Лл, Кк
  Слова: кто?   у кого?
  (уч 9,10  р.т 1  ст9)

6.  Буквы: С, Л, К
    Слова:  сидит, стоит, или
   (ст 11-13  р.т 2,3  ст 10,11)

7. Буквы Яя, Ее, Юю, Ее, й
    Слово оно
    Уч  ст  13,14   упр1(12) (1ые       строчки)
8.  Буквы Я, Е, Ю, й
    Слова  мой, твой
9. Слова мой, твой
   Чтение текста ,,Я- Майя,,
  ( У 9  ст16)  (рт  У1  ст15,16)
10. Буквы Гг, Вв, Рр, Зз, ь
     Слова   какой\ая, ое, ие
     Окончания прил-х  (не говопим, это эти сл. Прилагательные)
     Уч  ст17,18.  Цвета, рост.



11. буквы Г, В, Р, З, ь
     (Ст19) (уч5-описание мальчика  р.т.)

12. Род.подеж  личк.лист
      (уч  ст20,21  упр13)
      (р.т.  6,7  ст19)

13. Р.П. личных местоименений
      Уч 21,22  упр13,14,15  стр22.

14. Итоговая работа №1
15. Буквы Жж, Шш, Цц, Чч
Сл. Кто, Что одушевленные и не одушевленные сущ.
    Уч  ст22-24  р.т1  ст20

16. Сл. Лежит, лежат, где
(уч  ст25,26   р.т3-22)
 Род сущ-х

17.Слушание текст  ,, Квартира Нины,,
(ст24)  упр12,13,14
Глагол (ст28)
Чтение текста ,, Кв. Нины,,

18. Сл. Лежит, лежат, стоят, висит, висят (29) упр15,16,17
 Буквы Фф, Щщ, Хх, ъ
 Сл.  Где ( уч 30,31 Р.т 1 ст22.)

19. Слушание текста ,, Мой класс,,
Упр 4,5,6 (31,32) ,, В классе,,
 Р.т    упр3 ст 23

20. Предлоги в,на ( со словами где?)
   (33,34)  р.т.5  ст25

Считаем    Д.п. личн.лит.
  (37,38) до порядк.шисл.



23. Знакомство Д.В. п.личн.мей
(уп 11-14 (38-40)  (р.т У2 ст27)



24. Ролевая игра.(уч  упр10  ст38)
      Повторите слова по теме ,,Части тела,,...




























А  I -1,2,3,4
Чт  I  5,6,8,12
П    I  15
Г     I  22
Д    I   27
Прпр   I   29
Умуч   I  30, 32, 33, 35









Комментариев нет:

Отправить комментарий