შეფასების რუბრიკები


1.საშინაო  დავალება
შედეგები
1-2ქულა
3-4 ქულა
5-6ქულა
7-8ქულა
9-10 ქულა
შესრულებული  დავალების  ხარისხი
არ ასრულებს  დავალებას
ვერ  ახერახებს
ასრულებს  ხარვეზებით
ასრულებს  იშვიათი ხარვეზებით
თავისუფლად  ახერხებს
შესრულებული  დავალების  სისტემურობა
არ ასრულებს  დავალებას
იშვიათად  ასრულებს  და ისიც , არასწორედ
პერიოდულად ასრულებს / ასრულებს
და ისიც , არასწორედ
სისტემატურედ  ასრულებს  დავალებებს,ზოგჯერ არასწარედ
ყოველთვის  ასრულებს  დავალებებს და თანაც  უშეცდომოდ


2. საკლასო  დავალება
შედეგები
1-2ქულა
3-4 ქულა
5-6ქულა
7-8ქულა
9-10 ქულა
უცხო სიტყვების  ამოცნობა კონტექსტის მიხედვით
ვერ ამოცნობს
ამოცნობს ზოგჯერ
ამოცნობს ხარვეზებით
ამოცნობს მცირე  ხარვეზებით
ამოცნობს  უცხო სიტყვებს ხარვეზების გარაშე
სხვა ტიპის ტექსტის  შედგენა
ვერ  ახერხებს
ზოგჯერ ახერხებს და ისიც  ხარვეზებით
ცდილობს
ახერხებს მცირე  ხარვეზებით
თავისუფლად  ადგენს სხვადასხვა  ტიპის ტექსტს
წინადადების  დასრულება, კითხვებზე  პასუხის  გაცემა
ვერ  ახერხებს
ზოგჯერ ახერხებს და ისიც  ხარვეზებით
ცდილობს
ახერხებს მცირე  ხარვეზებით
თავისუფლად 
ახარხებს
გრამატიკული კონსტრუქციების  და ფორმების  ამოცნობა
ვერ  ახერხებს
ზოგჯერ ახერხებს და ისიც  ხარვეზებით
ცდილობს
ახერხებს მცირე  ხარვეზებით
თავისუფლად  ადგენს სხვადასხვა  ტიპის ტექსტს
ტექსტზე მუშაობა ლექსიკონის  დახმარებით
ვერ  ახერხებს
ზოგჯერ ახერხებს და ისიც  ხარვეზებით
ცდილობს
ახერხებს მცირე  ხარვეზებით
თავისუფლად  ადგენს სხვადასხვა  ტიპის ტექსტს




ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა

კრიტერიუმები
1–4
5–6
7–8
9–10
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი  გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად  გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა, ამიტომაც მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ გეგმიდან გადაუხვია
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ დროდადრო უხდებოდა გეგმიდან გადხვევა
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა , ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის  წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
მხოლოდ ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს  შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
ჯგუფის  ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები






Комментариев нет:

Отправить комментарий