1.საშინაო დავალება
შედეგები
|
1-2ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6ქულა
|
7-8ქულა
|
9-10 ქულა
|
შესრულებული დავალების ხარისხი
|
არ ასრულებს დავალებას
|
ვერ ახერახებს
|
ასრულებს ხარვეზებით
|
ასრულებს იშვიათი ხარვეზებით
|
თავისუფლად ახერხებს
|
შესრულებული დავალების სისტემურობა
|
არ ასრულებს დავალებას
|
იშვიათად ასრულებს და ისიც , არასწორედ
|
პერიოდულად ასრულებს / ასრულებს
და ისიც , არასწორედ
|
სისტემატურედ ასრულებს დავალებებს,ზოგჯერ არასწარედ
|
ყოველთვის ასრულებს დავალებებს და თანაც უშეცდომოდ
|
2. საკლასო
დავალება
შედეგები
|
1-2ქულა
|
3-4 ქულა
|
5-6ქულა
|
7-8ქულა
|
9-10 ქულა
|
უცხო სიტყვების ამოცნობა კონტექსტის
მიხედვით
|
ვერ ამოცნობს
|
ამოცნობს ზოგჯერ
|
ამოცნობს ხარვეზებით
|
ამოცნობს მცირე ხარვეზებით
|
ამოცნობს უცხო სიტყვებს ხარვეზების
გარაშე
|
სხვა ტიპის ტექსტის შედგენა
|
ვერ ახერხებს
|
ზოგჯერ ახერხებს და ისიც ხარვეზებით
|
ცდილობს
|
ახერხებს მცირე ხარვეზებით
|
თავისუფლად ადგენს სხვადასხვა ტიპის ტექსტს
|
წინადადების დასრულება, კითხვებზე პასუხის
გაცემა
|
ვერ ახერხებს
|
ზოგჯერ ახერხებს და ისიც ხარვეზებით
|
ცდილობს
|
ახერხებს მცირე ხარვეზებით
|
თავისუფლად
ახარხებს
|
გრამატიკული კონსტრუქციების
და ფორმების ამოცნობა
|
ვერ ახერხებს
|
ზოგჯერ ახერხებს და ისიც ხარვეზებით
|
ცდილობს
|
ახერხებს მცირე ხარვეზებით
|
თავისუფლად ადგენს სხვადასხვა ტიპის ტექსტს
|
ტექსტზე მუშაობა ლექსიკონის
დახმარებით
|
ვერ ახერხებს
|
ზოგჯერ ახერხებს და ისიც ხარვეზებით
|
ცდილობს
|
ახერხებს მცირე ხარვეზებით
|
თავისუფლად ადგენს სხვადასხვა ტიპის ტექსტს
|
ჯგუფური მუშაობის შეფასების სქემა
კრიტერიუმები
|
1–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს დაგეგმვა
|
ჯგუფმა სამუშაო ვერ დაგეგმა, ამიტომაც მისი საქმიანობა სტიქიური იყო
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ გეგმიდან გადაუხვია
|
ჯგუფმა სამუშაო დაგეგმა, მაგრამ დროდადრო უხდებოდა გეგმიდან გადხვევა
|
ჯგუფმა სამუშაო კარგად დაგეგმა და შეასრულა გეგმით გათვალისწინებული ყველა პუნქტი
|
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული. ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ განაწილებულა
|
სამუშაო ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული და ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
|
ჯგუფის წევრთა ჩართულობა , ჯგუფის წევრთა შორის ურთიერთობა
|
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო
|
მხოლოდ ერთი–ორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადად პოზიტიური ურთიერთობები იყო
|
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий