ჩემს მიერ შექმნილი სასწავლო რესურსები













Ваш замечательный кроссворд

Создан cовместно с Кроссгеном














8
























9

















































14
















17























































5























































7














10












2



















15






16






3


































6

11




13












1






























































4





















12






































































































































8
























9
л
ю
б
и
т
ь




























а














14














н

17












с














ц

ж












м












5

е

и












о












н

в

т












т








7
о
т
д
ы
х
а
т
ь






10





р






2





р

т








к


15


е



16


п



3

я

ь








у


и


т



б


и



з

т


6

11




13
п
р
ы
г
а
т
ь



е

1
с
л
у
ш
а
т
ь


п

с





а


р






г


а



г




л

ч





т


а






а


т

4
ф
о
т
о
г
р
а
ф
и
р
о
в
а
т
ь


т



12
ч
и
т
а
т
ь



р




в

т





с


ь






ь






а




а

а





я
















т




т

т






















ь




ь

ь























Ваш замечательный кроссворд

Создан cовместно с Кроссгеном











14

































13


























10
























11

















































































































2



4









9













3









6


















































5








12












































1





































7













8












































































14




























х




13























у


10

д






















11
д
л
и
н
н
о
е






















о


и

б























й


з

р


























к

а




















2



4

а

я





9













3
в
ы
с
о
к
а
я


6




п














е



о




ч




о














с

5
к
р
а
с
н
о
е

12
м
а
л
е
н
ь
к
и
й








е



о




р




н












1
з
л
а
я

т




н




ы














ы



к


7
б
о
л
ь
ш
о
й






8
г
р
у
с
т
н
ы
е



о




е























е




















                 ელექტრონული   რესურსების   რეფლექსია
ჩემ მიერ ელექტრონული რესურსების შექმნა მრავალი გარე ფაქტორით იყო ნაკარნახევი.კერძოდ,როდესაც შიდა დაკვირვების გაკვეთილი ჩავატარე,შეფასების ჯგუფმა მაღალი შეფასება მომცა,თუმცა რჩევის სახით მიმითითეს,თუ  ისტ-ს გამოვიყენებდი საგაკვეთილო პროცესში,გაცილებით უკეთესი იქნებოდა.ამაში ეჭვი არც მე მეპარებოდა,მაგრამ ბევრ რამეში არ ვიყავი სათანადოდ ჩახედული და გარკვეული.ვეძებდი ცოდნის გაღრმავების გზებს.გასულ ზაფხულს აღმოვაჩინე,რომ მასწავლებელთა სახლი აწყობდა ტრენინგს „ონლაინ ინსტრუმენტების გამოყენება რუსული ენის გაკვეთილზე“.სწორედ ეს იყო ის,რაც მჭირდებოდა.დაუფიქრებლად დავრეგისტრირდი.მიმიწვიეს კიდეც.იქ მიღებული ცოდნა,მჯერა ,ბევრ რამეში დამეხმარება.ვინაიდან მრავალფეროვანი რესურსი უფრო საინტერესოს და მიმზიდველს ხდის სასწავლო პროცესს და გაკვეთილიც ადვილად აღქმადი ხდება.თანამედროვე ტექნოლოგიები შესაძლებლობას იძლევა დამოუკიდებლად შექმნა ინდივიდუალური რესურსები,მთავარია მონდომება.ჩემ მიერ შექმნილ რესურსებს საფუძვლად დაედო „Биоуроки“ და   Learningapps“სერვისები. რეგიონის პირობებში ყოველთვის როდია ინტერნეტი ხელმისაწვდომი.აღნიშნული სერვისები საშუალებას იძლევა გადაიტანო რესურსი სასურველ ადგილას, ამობეჭდო და თან ამ სერვისებით  მრავალჯერადი სარგებლობა შეუძლია ყველა დარეგისტრირებულ მსურველს .
      რესურსები მოვარგე შესასწავლ თემას-ზედსართავ სახელთა დაბოლოებები არსებით სახელებთან მიმართებაში და საპირისპირო მნიშვნელობის მქონე სიტყვები-ანტონიმები.გამოვიყენე ის განმტკიცების ფაზაში.რესურსებში გათვალისწინებულია მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებები და მათი ინდივიდუალური შესაძლებლობები.
      გაკვეთილზე გამოვიყენე ორივე რესურსი,მოსწავლეები გავყავი  ორ ჯგუფად.ერთ ნაწილს უნდა შეევსო კროსვორდი,რომელზეც ეწერა ზედსართავი სახელები ქართულ ენაზე,ისრებით მითითებული იყო ,თუ რომელი ნომრებით შეევსოთ შვეულად,და რომელი ჰორიზონტალურად.თან ფრჩხილებში მითითებული იყო აგრეთვე თუ რომელი სქესის დაბოლოება მიეცათ ამა თუ იმ ზედსართავისთვის.ყურადღება უნდა გაემახვილებიათ მათ მართლწერაზეც. მეორე რესურსზე კი მეორე ჯგუფს უნდა ემუშავა.მასზე ანტონიმები იყო გამოსახული,უნდა დაეჯგუფებიათ.ვინაიდან ინტერნეტწვდომა საკლასო ოთახში არ იყო,ხოლო ისტ-ის ოთახი დაკავებული იყო,(ტარდებოდა შიდა დაკვირვების გაკვეთილი)რესურსი ბეჭდური სახით დავურიგე მოსწავლეებს ინდივიდუალურად.მოსწავლეებმა საკმაოდ ხალისით იმუშავეს დავალებებზე და სასურველი შედეგიც მივიღე.

     აღნიშნული რესურსი მოსწავლეებს დაეხმარა მასალის უკეთ აღქმაში,გაგება-გააზრებასა და მის პრაქტიკულ გამოყენებაში,ასევე  მართლწერის ნორმების დაუფლებაში.მან ხელი შეუწყო მოტივაციის ამაღლებასა და მოსწავლის ჩართულობის კოეფიციენტის გაზრდას.
     ზედსართავ სახელთა დაბოლოებების ცოდნა მოსწავლეებს დაეხმარება რიგობით რიცხვით სახელთა შესწავლისას,ვინაიდან ისინიც ეთანხმებიან არსებით სახელებს სქესსა და რიცხვში(ჯერ არაფერია ნათქვამი ბრუნვაში შეთანხმებაზე).
       რესურსები გათვლილია ესგ-ით გათვლილ შემდეგ შედეგებზე:
·         IIუცხ.დაწყ.(II) 5.მოსწავლე თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ სიტყვებსა და ფრაზებს;

·         IIუცხ.დაწყ.(II)6.მოსწავლე ამოიცნობს და ასრულებს სავარჯიშოს პირობაში წარმოდგენილ მითითებებს;









ჩემი დანართები











Комментариев нет:

Отправить комментарий